لوگوی وب سایت طرح باکس

تماس با ما

لطفا قبل از تماس با ما توضیحات زیر را بررسی نمایید.

  • اگر در زمان پرداخت وجه، پرداخت به درستی انجام شده و پس از آن نتوانستید طرح مد نظر را دانلود کنید، می توانید با مراجعه به بخش حساب کاربری خود، قسمت سفارشات و دانلود را بررسی کنید و طرح مد نظر را دانلود نمایید.

  • می توانید از قسمت بالایی همین صفحه به حساب کاربری خود وارد شوید.   (منوی بالا> گزینه آخر> حساب کاربری> دانلودها)

  • پس از دانلود شما می بایست با نرم افزار winrar طرح مد نظر را از حالت فشرده خارج کرده که می توانید این نرم افزار را از این لینک دانلود کنید.

  • اگر پس از نصب و اجرای نرم افزار winrar باز هم نتوانستید طرح را اکسترکت کنید، ممکن است فایل شما ناقص دانلود شده باشد و می بایست دوباره فایل را از وب سایت دانلود نمایید که با این اقدام مشکل شما حل خواهد شد.

ممکن است این اتفاق رخ دهد که شما پس از پرداخت و کلیک بر روی لینک دانلود، نتوانید فایل را دریافت کنید و این مشکل زمانی رخ می دهد که سیستم تان دارای نرم افزار مدیریت دانلود نباشد و مرورگرتان برای امنیت بیشتر دانلود برخی از فایل ها را محدود کند، برای رفع این مشکل می بایست نرم افزار مدیریت دانلود را نصب کنید که پیشنهاد می کنیم نرم افزار internet download manager را در اولویت قرار دهید، برای دانلود این نرم افزار به بخش دانلود idm بر روی این لینک کلیک کنید.

البته جهت دانلود مستقیم فایل با مرورگر خود بدون نرم افزار مدیریت دانلود می توانید با کلیک راست بر روی لینک دانلود گزینه ی Save link as کلیک و محل ذخیره را انتخاب نمایید که با این عمل نیازی به نصب دانلود منیجر نیست.

تماس با ما

جهت ارتباط مستقیم با ما می توانید باشماره ۰۹۹۱۶۱۶۸۸۱۲ در ارتباط باشید.